Strona główna | Jak zgłosić pracę?
WEBINAR
Zastanawiasz się, jak zgłosić swoją kampanię do konkursu EMMA, ale nie wiesz, od czego zacząć? Masz pytania dotyczące zasad? Chcesz uniknąć najczęstszych błędów podczas zgłaszania?
Zapoznaj się z webinarem „EMMA – poznaj zasady konkursu!”, w którym Tomasz Wygnański (redaktor naczelny magazynu „Media Marketing Polska” ) i Filip Beźnicki (przewodniczący rady programowej EMMA) opowiadają o konkursie, rozwiewając wszystkie wątpliwości!
Dobrze przygotowane zgłoszenie to pierwszy krok do sukcesu!
ZGŁOŚ PRACE
Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby zgłosić swoje prace do konkursu EMMA.
Zgłoszenia przyjmujemy w terminie 18 marca - 15 maja 2025.
Wypełnij zgłoszenie
Zgłoszenie
Wybierz odpowiednią kategorię konkursową
Wybierz kategorię
Zaloguj się na platformie konkursowej
Zaloguj się
Zapoznaj się z regulaminem
Przeczytaj regulamin
Dokonaj opłaty za zgłoszenie – 3390 PLN netto za każdy zgłoszony projekt
Dokonaj opłaty
Przygotuj jeden slajd podsumowujący zgłoszenie
Przygotuj onepager
Szablon prezentacji dostępny
TUTAJ
(max. 25 slajdów)
Przygotuj prezentację
Nagrody EMMA to dodatkowe punkty w rankingu RECMA
Qualitative Evaluation
Zdobywaj punkty RECMA
Spotkaj się z nami na Gali 26 czerwca
i oczekuj na ogłoszenie wyników
Świętuj!
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
EMMA AWARDS '24
NA SKRÓTY
Effective Media & Marketing Awards to nowy konkurs branżowy, którego celem jest wyróżnienie najlepszych praktyk spełniających najwyższe standardy w działaniach marketingowych, w zakresie wykorzystania specjalistycznych narzędzi.
ORGANIZATOR
Copyright @ 2024 Emma Awards | Polityka prywatności
Realizacja: Smart Pixel dla VFP Communications Ltd Sp. z o.o.
VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.ul. Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa tel.: 22 514 65 00;
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
numer KRS 0000038991; NIP: 587-020-04-12;
Wysokość kapitału zakładowego 180 000 zł