Strona główna | Jury
POZNAJ JURY
Jurorzy konkursu EMMA to doświadczeni eksperci z branży marketingowej. Poznaj nasze Jury i dowiedz się, kto decyduje o przyznaniu nagród na EMMA w 2025 r.
Pełną listę jurorów opublikujemy wkrótce.
Ekspert w budowaniu marek – od ich rozwoju po pozycjonowanie jako love brandy. Od 2016 roku odpowiada za marketing marki BLIK, a od 2019 roku kieruje zespołem odpowiedzialnym za rozwój strategii marketingowej, kampanii i komunikacji PR, które przyczyniły się do popularyzacji BLIKA jako dominującej metody płatności w Polsce. W tym czasie, dzięki konsekwentnie realizowanej strategii marka czterokrotnie zdobyła tytuł TOP MARKA i otrzymała 11 nagród Effie Awards, w tym dwie Złote, za efektywność działań marketingowych. Jego osiągnięcia zostały także docenione przez ekspertów branży – w 2024 roku otrzymał Grand Prix CMO Awards za wkład w rozwój marki i innowacyjne podejście do strategii komunikacji.
Przed dołączeniem do Polskiego Standardu Płatności realizował projekty dla marek Raiffeisen Bank, PGE i Polkomtela.
„Przewodniczenie jury konkursu EMMA to rola, która daje szerszą perspektywę – pozwala spojrzeć na konkurs nie tylko przez pryzmat zgłoszeń, ale szerzej – na to, jak dziś rozumiemy skuteczność w komunikacji. Co wciąż działa, co przestaje, a co zaczyna mieć znaczenie. W jury EMMA spotkają się osoby, które na co dzień podejmują decyzje marketingowe i dobrze znają realia tej pracy. Jako przewodniczący chcę zadbać o to, by każdy z jurorów miał przestrzeń do niezależnej, merytorycznej oceny – nie przez filtr marek, budżetów, czy własnych struktur, ale przez to, co zgłoszony projekt faktycznie wnosi. Tak, żebyśmy potrafili dostrzec wartość również w kampaniach mniej oczywistych: cichych, ale trafnych. Przemyślanych i efektywnie zrealizowanych."
dyrektor departamentu marketingu i PR, BLIK
Managing director domu mediowego Mido, członkini Management Teamu Keino Grupy (Mido, FCB Warsaw, Joho). Ma 10 lat doświadczenia w branży reklamowej, zdobywanego m.in. w Essence Mediacom i Carat. Specjalizuje się w strategii mediowej, zakupie mediów i analizie danych. Koordynowała kampanie dla marek, m.in. GSK, Polpharma, Lidl, Zott, Danone, PZU, Stokrotka, Unicef, Heinz&Kraft.
managing director, Mido
Business Development Director z prawie 20-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Od blisko 9 lat w Value Media z pasją i skutecznością buduje trwałe relacje biznesowe oraz stymuluje wzrost wartości marek, z którymi współpracuje. Posiada bogate i udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu zmotywowanymi zespołami, które z sukcesem obsługiwały kluczowych klientów z różnych branż, w tym Orange, Hochland, Żabka czy iSpot. Jako lider działu New Business, odpowiada za identyfikowanie nowych możliwości rynkowych i pozyskiwanie strategicznych klientów, konsekwentnie przyczyniając się do rozwoju Value Media.
business development director, Value Media
Wnosi ponad 14-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia strategii marketingowych oraz posiada dogłębną wiedzę w digital marketingu. Pauline kieruje zespołami marketingu i CRM w RDB, koncentrując się na zwiększaniu bazy klientów banku na różnych rynkach oraz budowaniu świadomości marki. Przed rozpoczęciem pracy w RDB, przez ponad 6 lat pracowała w dziale marketingu Nespresso Austria, gdzie skutecznie zarządzała zespołem komunikacji. Wraz ze swoim zespołem była odpowiedzialna za budowanie świadomości marki Nespresso zarówno w kanałach digital, jak i offline. Wcześniej Pauline pełniła rolę Digital Manager w globalnej agencji medialnej Publicis oraz pracowała w OBWE, Nielsen i Nestle. Przez 2 lata była również członkiem zarządu austriackiego oddziału iab, gdzie odpowiadała za ustalanie standardów marketingu cyfrowego w Austrii.
head of customer growth, Raiffeisen Digital Bank
Od wielu lat związana z agencjami mediowymi grupy Publicis – początkowo w roli szefowej zespołów klienckich między innymi (Fiat, Kraft Foods, Kompania Piwowarska), następnie jako strateżka w agencji Mediavest, strukturach StarcomMediavest Group i Publicis Media, a od 2021 w należącej do Publicis Groupe agencji marketingu efektywnościowego Performics. Współautorka wielu kampanii nagradzanych w konkursach EFFIE i Innovation Awards. Członkini Komitetu Innovation Awards w latach 2019-2021.
strategy & capability director, Performics
Strateg z 12-letnim doświadczeniem po stronie agencji reklamowych i mediowych odpowiedzialny za rozwój narzędzi oraz analiz pomagających klientom zwiększać ROI z kampanii. Wspierał strategiczne takie marki jak Unilever, Danone, Nestle, Kaufland, Mazda czy Pfizer. Od kilku lat z powodzeniem wdraża nowe metody optymalizacji kampanii mediowych, m.in. w oparciu w wskaźnik realnej uwagi czy emocji. Prywatnie, pasjonat motocykli i gier planszowych.
head of strategy, Mindshare
Psycholog społeczny, badacz i strateg, dotychczas pracujący m.in. dla E.Wedel, Visa, IKEA, GSK, Nescafe czy Coca-Cola. Na koncie lew w Cannes, 23 Effie (w tym złote w 2024 i 2017 oraz jedno na Węgrzech w 2015) i EMMA w 2024 roku. Także nagradzane kampanie dla muzeum POLIN, zachęcający do szczepień przeciw COVID „Kiepski case o szczepieniach” oraz „Wojna z rakiem” dla Fundacji Alivia. Juror Effie, MIXX i Young Creatives, prelegent na konferencjach, wykładowca na studiach podyplomowych, członek PTBRiO, posiadacz certyfikatu DIMAQ. Po pracy piszę eseje o zwierzętach.
strategy group head, Saatchi & Saatchi
Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w reklamie i marketingu cyfrowym. Od 2013 roku pełni funkcję Digital Directora w MullenLowe Warsaw, gdzie zarządza zespołem specjalistów i rozwija kompetencje digital agencji. Wcześniej pracował jako Interactive Art Director w butiku kreatywnym ADHD Warsaw oraz agencji Let's Evolve Marketing.
Współpracował z klientami z różnych branż, m.in.: BOŚ Bank, ING Bank, BNP Paribas, Provident, SUZUKI, SEAT, Novartis, Nestlé, Ferrero, Garnier, Pernod Ricard, Samsung, OBI, PGNiG, Energa i Decathlon. Projekty, w których brał udział, zdobyły nagrody branżowe, takie jak Effie Award, Innovation Award, Mixx Awards, Kreatura Award i inne.
Jest pasjonatem nowych technologii i ich wpływu na społeczeństwo. Aktywnie angażuje się w środowisko startupowe, poszukując innowacyjnych rozwiązań wspierających rozwój biznesu. Prywatnie entuzjasta sportu, stale dążący do osiągania nowych rekordów.
digital director, MullenLowe Warsaw
Wcześniej Growth Officer i Client Portfolio Officer w Dentsu, Dyrektor Zarządzający w Red8, Dyrektor Strategii w Red8 Group, wykładowca “Architekt Marki” na uczelni Łazarskiego. W poprzednim stuleciu Senior Account Manager w Ogilvy.
Przeszedł wszystkie szczeble kariery w reklamie i zaznaczył swoją obecność prawdopodobnie we wszystkich istotnych branżach. Pracował między innymi dla banków (współtworząc strategię wprowadzenia na rynek VeloBanku, wcześniej rebrandingu BZWBK na Santander Bank Polska czy strategię wprowadzenia na rynek NestBanku), ubezpieczycieli (PZU, Link4), piw (Okocim, Karmi oraz współtworząc kampanie wprowadzające na rynek Harnasia i Kasztelana), sieci handlowych (Tesco, Delikatesy Centrum, Castorama, Praktiker i Biedronka), produktów z kategorii FMCG (m.in. Smakowita, Optima Cardio, Benecol, Gerber, Nałęczowianka, Delma), mięsnych (Tarczyński), restauracji (KFC i Pizza Hut), marek motoryzacyjnych (Castrol, Revline, Porsche, Ferrari), farmacji (m.in. prowadząc strategicznie przez prawie 10 lat APAP i Ibuprom, pracując przez wiele lat dla Gripexu, Polopiryny, Pyralginy, Ibumu) i wielu innych.
współzałożyciel, partner zarządzający, VerdeAgency
Digitalowa gamechangerka. Od kilkunastu lat związana z branżą mediową. Ekspertka w dziedzinie komunikacji cyfrowej. Entuzjastka innowacji, technologii oraz testowania nowych narzędzi i rozwiązań. Autorka kampanii wielokrotnie nagradzanych w konkursach: Effie, Innovation, Mixx Awards oraz Golden Arrow. Prelegentka licznych branżowych konferencji m.in. Forum IAB, InDigital Marketing, Impact Day oraz Forum Marketingu Zintegrowanego. Jej prezentacja o przeciwdziałaniu kreatywnym fraudom została oceniona jako najlepsze wystąpienie Forum IAB 2023. W OMD Group odpowiada za rozwój i optymalizację procesów digitalowych, rekomendacje oraz wdrożenia narzędziowe, a także doradztwo digitalowe w strategiach mediowych realizowanych dla klientów. Liderka Digital Collective, agencyjnego katalizatora cyfrowych innowacji.
business & digital communication partner, OMD Group
Współtwórca agencji MADOGZ, gdzie pełni rolę Członka Zarządu oraz Strategy Directora. Wcześniej współzałożyciel startupu finansowego FinAi, gdzie pełnił funkcję Chief Marketing Officera. W latach 2010-2016, Strategy Director w agencji Lubię to – linked by Isobar.Pracował na rzecz takich brandów jak: OTOMOTO, OLX, Continental Polska, Candy, Haier, HBO, Sanofi-Aventis, ING Bank Śląski, NIVEA, Wilkinson, Ferrero, Procter&Gamble, IBM, MediaMarkt, Tchibo, Starbucks, KFC, Philips, Fixly.pl, Accor Hotels, H&M czy też Biedronka.Miał przyjemność odebrać ponad kilkadziesiąt nagród branżowych, w tym Golden Arrow, KTRów, Kreatur, EFFIE, czy Złotych Spinaczy.
board member & strategy director, MADOGZ
Digital native z 15-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Od ponad ośmiu lat odpowiada za kreację w agencji Cut The Mustard.Wcześniej związany z agencjami sieciowymi takimi jak Publicis, Havas i VML. Wspólnie ze swoim zespołem zdobył ponad 50 nagród w krajowych i międzynarodowych konkursach reklamowych. Tworzył kampanie dla wielu znanych marek, m.in. H&M, Johnnie Walker, Lech, Orange oraz Jaguar.
creative director, partner, Cut The Mustard
Od ponad 15 lat związana jest z branżą mediową i komunikacyjną. Specjalistka od zintegrowanej strategii, planowania mediów oraz zarządzania zespołami hubowymi dla regionalnych marek i optymalizacji międzynarodowych kampanii. Współautorka kampanii nagradzanych w konkursach branżowych takich jak: Effie, Mixx Awards, Innovation. Prelegentka na Forum IAB, wykładowczyni akademicka -współpracowała z Collegium Civitas oraz Inkubatorem Przedsiębiorczości UW.
integrated communication director, Wavemaker
Producent i twórca podcastów oraz videocastów, współzałożyciel i dyrektor kreatywny podcastowego Studia PLACWcześniej dziennikarz radiowo-telewizyjny z ponad 10 letnim doświadczeniem pracy na antenie. Posiada bardzo dużą zawodową praktykę zdobytą m.in. w RMF FM, Radiu ZET oraz 4FUN.TV. Wśród ogólnopolskich programów na swoim koncie ma m.in. lifestylowe "Dzień Dobry Bardzo", muzyczną "Listę Przebojów Radia ZET”
czy publicystyczne "HaloZET". Dodatkowo tworzy i produkuje podcasty m.in od 2018 roku swój autorski "Taksłucham". To seria rozmów z osobami, którzy na co dzień robią ciekawe i inspirujące rzeczy.
Wśród gości byli m.in Julia Wieniawa, Maciej Musiałkowski, Zbigniew Boniek czy Marcin Prokop.
współzałożyciel i dyrektor kreatywny, Studio PLAC
Jestem liderką z 17 letnim doświadczeniem w marketingu i sprzedaży. W swojej codziennej pracy wykorzystuję umiejętności z zakresu strategicznego planowania, transformacji struktur i optymalizacji procesów. W Pluxee Polska, z którym jestem związana od ponad 6 lat, odpowiadam za zarządzanie kategorią rozwiązań wspierających marketing, sprzedaż oraz rozwój biznesu partnerskiego i konsumenckiego. Dużo uwagi poświęcam na budowanie profitowości rozwiązań oraz relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Z przyjemnością zajmuję się rozwojem nowoczesnych usług cyfrowych, w tym takich rozwiązań jak wirtualna karta i platforma eVoucher Pluxee Nagroda. Wcześniej byłam związana zawodowo z branżą ICT, pracowałam dla takich firm jak: Microsoft, ProofHQ oraz Symfonia.
menedżerka zespołu marketingu ds. segmentu rozwoju biznesu, Pluxee Polska
Odpowiedzialny za operacje planowania i zakupu mediów dla wszystkich spółek Havas Media Network. Swoje doświadczenie zdobywał między innymi w OMD sp. z o.o., gdzie od 2008 r. pracował na stanowisku Managing Director Media Buying. Ukończył Szkołę Główną Handlową na kierunku Zarządzanie i Marketing, a także podyplomowo na WSPiZ im. L. Koźmińskiego, anglojęzyczne studia Postgraduate Diploma in Marketing pod patronatem brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing. Zakres odpowiedzialności na tym stanowisku obejmuje m.in.: trading, zarządzanie ofertą handlową agencji czy rozwój specjalizacji digitalowych.
chief investment officer, Havas Media Network
Od 2021 jest prezeską polskiego oddziału Aleph Group, globalnego partnera dla ponad 25 największych platform społecznościowych na świecie t.j.: X (dawny Twitter), Snapchat, Spotify, Pinterest, Microsoft Bing, Reddit, TikTok czy Facebook. Związana z branżą digital-tech media od ponad 18-lat, pracowała dla największych firm mediowych w Polsce: Burda Media International, Grupa Onet.pl oraz Grupa Ringier AxelSpringer Polska, gdzie była członkinią Zarządu Operacyjnego odpowiedzialną za sprzedaż.Jest członkinią IAA Polska - Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, jest jurorką w konkursie EMMA i była wielokrotną jurorką w konkursie Effie Awards oraz zasiadała w Radzie Programowej Forum IAB. Od kilku lat jest również mentorką w programach dla liderek, amerykańskiej organizacji Vital Voices Global Partnership i Sieci Przedsiebiorczych Kobiet. Zasiada w Radzie konkursu dla młodych liderek „Jestem Liderką” Vital Voices.
Ukończyła, Stanford University - School of Executive Business, jest absolwentką Wydziału Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim i Instytutu Filozofii i Socjologii PAN.
CEO, Aleph Group Polska
Od 16 lat zajmuje się szeroko rozumianą komunikacją marketingową. Obecnie Agencji Reklamowej Insignia. Ekspert w zakresie zarządzania komunikacją marketingową marek oraz specjalizujący się w doradztwie strategicznym dla brand managerów, marketerów i branży raklamowej. Obecnie zajmuje stanowisko Growth Business Manager. Oznacza to, że wierzy tylko w pomysły, które sprzedają i prowadzą do wzrostu biznesu.Portfolio klientów z którymi współpracował i nadal realizuje kampanie można podzielić na 3 koszyki:- klienci komercyjni: Santander Consumer Bank, Pekao SA, Generali, Bosch, Kamis, Hasco-Lek, Teva, Kruk, Mazda, Tefal, Salomon, Oknoplast, Śnieżka, Pamapol, Góralki, Tołpa, Lindt, Ritter, Corny, Cukier Królewski, Teekanne, Bakalland, Skyn.- klienci publiczni: Polskie Linie Lotnicze, Lotos, Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Sprawiedliwości, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Urząd Miasta Łodzi, Miasto Kołobrzeg;- klienci z branży retail (Neinver, Mayland Real Estate)
Prywatnie tata 6 letniego Antka.
growth business manager, Insignia
Właściciel i Prezes Zarządu niezależnej grupy marketingowo-technologicznej IF Nation, która działa na rynku od 22 lat i tworzą ją trzy agencje: FOCUS NATION, IMAGINE NATION, MOONSTEPS.
Stworzył firmę, która oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu komunikacji, eventów i technologii, a ponad 100-osobowy zespół jest w stanie odpowiedzieć na najbardziej złożone potrzeby marek. Grupę wyróżnia stała, wieloletnia obsługa topowych polskich i międzynarodowych brandów, m.in. Dell Technologies, L’Oreal, Coca Cola, Disney, PZU, Mastercard, Grupa Żywiec, Pepco oraz ponad 50 zdobytych nagród branżowych.
Rafał Kupidura od lat angażuje się w rozwój branży komunikacji. W 2023 roku został wybrany na członka zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR. Od 2023 roku zasiada w Radzie Nadzorczej IAA Polska, był także Pełnomocnikiem Zarządu IAA ds. pomocy uchodźcom. W latach 2008-2012 zasiadał w zarządzie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego SMB.
Wielokrotnie był jurorem w konkursach branżowych: Kreatura, Golden Arrow, MP Power Awards, Innovation, a także Dyrektor Marketingu Roku i 50 Kreatywnych w Biznesie.
W 2023 i 2024 r. wybrany do Złotej Trójki najbardziej wpływowych osób branży spotkań i wydarzeń. W 2022 r. podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego uhonorowany nagrodą „Wektory Serca” przyznawaną przez Pracodawców RP.
właściciel i prezes zarządu, IF NATION GROUP
KATEGORIA
KATEGORIA
Brand Business Unit Director w L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, z ponad 15-letnim doświadczeniem w budowaniu marek. Specjalizuje się w rozwoju marek premium i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań rynkowych. W L’Oréal odpowiada za strategię i rozwój kluczowych brandów, łącząc pasję do innowacji z głębokim zrozumieniem potrzeb konsumentów. Prywatnie, entuzjasta kultury Japonii, poszukujący inspiracji w japońskiej estetyce i filozofii.
brand business unit director, L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
Doświadczona menedżerka z blisko 30-letnim stażem w Publicis Warsaw. Jest wybitną ekspertką w dziedzinie kreowania skutecznych i innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych dla marek działających na polskim rynku oraz w regionie CEE. Współzarządza agencjami, odpowiadając za rozwój biznesu klientów, kreowanie ich unikalnej wartości oraz budowanie długotrwałych relacji z konsumentami poprzez wyróżniającą i spójną narrację. Specjalizuje się w komunikacji dla sektorów farmaceutycznego i kulinarnego, tworzeniu różnorodnych zespołów oraz szkoleniu młodych talentów. Była trzykrotną jurorką Effie Poland, a jej kampanie zdobyły liczne nagrody międzynarodowe i krajowe.
managing partner, Publicis Warsaw
Kreatywny przedsiębiorca z ponad 30-letnim doświadczeniem w komunikacji i reklamie. Współtwórca kampanii nagradzanych m.in. statuetkami Effie, Golden Arrow oraz kilkoma innymi wyróżnieniami branżowymi. Były digitalowy dyrektor kreatywny w agencjach sieciowych, takich jak McCANN, Ogilvy i Publicis. Od 2013 roku współtwórca i partner w agencji ASAP&ASAP. Od kilku lat również producent i reżyser filmów reklamowych, realizowanych dla wielu znanych marek. Twórca i wizjoner w zakresie filmowych oraz kreatywnych implementacji narzędzi AI. Pracował m.in. dla takich marek jak Corona, Ceneo, Nest Bank, Dacia, Roche, Allegra, Volvo, Nutricia, Biedronka, Betadine i wielu innych. W ASAP&ASAP pełnił funkcję szefa kreacji, a obecnie odpowiada za produkcje filmowe i współtworzy zespół specjalizujący się w produkcji opartych na sztucznej inteligencji.
chief video officer & partner, ASAP&ASAP
Doświadczona dyrektorka ds. marketingu, e-commerce, sprzedaży, digitalu, brandingu, kanałów omnichannel oraz zarządzania komercyjnego, działająca w wielu międzynarodowych i wielokulturowych środowiskach.Laureatka tytułu najlepszej CMO roku 2024 w kategoriach: Kreatywna Innowatorka, Strażniczka Marki, Liderka Omnichannel oraz Mistrzyni Digitalu, a także zdobywczyni Grand Prix dla najlepszej CMO roku 2022.Jurorka konkursu Effie, członkini jury ds. innowacji, prelegentka wielu konferencji z zakresu handlu detalicznego / marketingu / digitalu / e-commerce.
chief marketing and digital officer, OBI Poland
Nadzoruje działania kreatywne Humanverse, koncentrując się na tworzeniu treści reklamowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, doświadczeń dla marek oraz transformacji procesów komunikacji marek dopasowując je do nowej, cyfrowej ery.
Wcześniej pełnił funkcję Senior Supervising Creative w 2012 Agency, z którą był związany przez siedem lat. W tym czasie współpracował z takimi markami jak Warka, Pracuj.pl czy Unilever. Jego praca zdobywała uznanie w branży, a jednym z ostatnich sukcesów była kampania "Warka Planet of Games", która dwa lata z rzędu zdobyła nagrodę Effie.
creative director, Humanverse
Doświadczona ekspertka w dziedzinie marketingu cyfrowego i generowania popytu, z ponad 20-letnim stażem w branży marketingowej i reklamowej. Przez blisko 10 lat była związana z agencjami reklamowymi, takimi jak San Markos, Havas Creative i Walk Creative. W dziale Client Service współpracowała z wieloma międzynarodowymi markami, realizując zintegrowane kampanie reklamowe. Była odpowiedzialna za realizacje strategii marketingowych, a także budowanie długofalowych relacji z Klientami. Wśród jej partnerów biznesowych na przestrzeni lat znaleźli się m.in. Orange Polska, RWE Polska czy Neinver Polska.
Od 7 lat pracuje po stronie Orange Polska, gdzie specjalizuje się w digital marketingu oraz działaniach demand generation.
Odpowiada za wsparcie działań sprzedażowych oraz prowadzenie działań marketingowych w Sektorze Klientów Korporacyjnych i Kluczowych.
Ponadto zarządza ekosystemem digital dla wysokich segmentów Klientów, obejmującym mi.in. blog dla firm, portal www, działania social selling, a także działania ukierunkowane na generowanie leadów.
dyrektor marketingu cyfrowego i generowania popytu, sektor klientów korporacyjnych, Orange Polska
Jest Business Directorem w agencji kreatywnej FCB Warsaw. Należy także do Management Teamu Keino Grupy, obejmującej FCB Warsaw, dom mediowy Mido oraz dom produkcyjny Joho. Kieruje zespołami obsługi klienta, rozwoju biznesu i strategii. Ma 13-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Karierę rozwijał w czołowych agencjach, m.in. McCann Worldgroup, Ogilvy i Artegence. Koordynował kampanie dla wielu znanych marek takich jak Desperados, Żywiec, BP i PKO Bank Polski. Do najważniejszych projektów, które realizował, należą kampania „It wasn’t a game” dla CI Games nagrodzona Grand Prix na festiwalu Golden Drum oraz „Bitwa o Neta” dla PKO Banku Polskiego z dwiema statuetkami MIXX Europe. Jest również laureatem Effie Awards za kampanię „Bierz, co chcesz” dla marki Desperados.
business director, FCB Warsaw
Ma bogate doświadczenie w pracy dla czołowych marek takich jak Lidl, Lech, Lubella, Raiffeisen Polbank, BP Polska, Żywiec, Redd's, Allianz, Philips, Allegro, PKN Orlen, Citroën, Bobovita oraz od niedawna - Orange Polska. Wielokrotny zdobywca nagród Effie, współautor konceptów takich jak „Chce się Ż”, „Leszek Chmielewski”, „Zakupy robie w Lidlu” czy „Tak O!”
chief business officer, członek zarządu, GPD
Jako chief growth officer w adQuery odpowiada za wzrost biznesu, przyspieszenie rozwoju platformy na rynku europejskim i relacje z największymi markami. Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych związanego ze zmianą nawyków konsumenckich i rozwojem technologii.Z zaangażowaniem prezentuje badania i rozwiązania przed Komisją Europejską, Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard, Multiscreen Day, Kongresem Online Marketing. Jako przewodnicząca programu Qualid w IAB walczy o jakość reklamy internetowej. Pracowała po różnych stronach rynku: jako industry director adtechu Teads, CDO IPG Mediabrands , CEO agencji Reprise (Diament Forbesa), CEE digital manager w Havas oraz członkini Rady Nadzorczej IAB Polska. Wyróżniona tytułem Top Thinkers przez Screenlovers oraz Businesswomen of The Year przez “Puls Biznesu”.
chief growth officer, adQuery
Założycielka i CEO agencji strategiczno-kreatywnej Chapter1. Strateżka kampanii zintegrowanych dla marek takich jak Lech Pils, Bambino, Uber, Das WeltAuto, Volkswagen, Fielmann, Dobra Kaloria. Zdobywczyni nagród Effie, Kreatura, Innovation, Golden Arrow. Wcześniej w działach marketingu marek Żubr, Goplana i Lisner. Autorka i prowadząca wewnętrzny program szkoleniowy Chapter SKUL. Motto prywatnie i agencji: be brave.
founder&CEO, Chapter1
Strateg marketingowy z ponad 15-letnim doświadczeniem, specjalizuje się w budowaniu marek i kreowaniu innowacyjnych kampanii. Współtworzył sukces Storytel w Polsce i pracował dla Onet Premium, Microsoft oraz topowych agencji reklamowych. Laureat wielu nagród branżowych, w tym Effie, Youtube Works, The Webby czy CMO Roku MMP. Obecnie w Universal Music Polska rozwija markę Polydor, współpracując z czołowymi artystami polskiej sceny muzycznej.
director, head of Polydor Records Poland
Pierwsze doświadczenie branżowe zdobywał w obszarze gamingu, w czasach, gdy dotarcie do graczy nie było popularnym celem komunikacyjnym, a pojęcie metaverse brzmiało równie niewiarygodnie co jednorożce.
W pracy stawia na podejście data-driven i oparcie wszystkich rekomendacji biznesowych na dostępnych danych. Twierdzi, że za sukcesem stoją ludzie, dlatego zespoły stara się dobierać tak, by nie zabrakło artystów, ale i rzemieślników.
founder & CEO, Śliwiński Media
W Havas odpowiada za strategię i implementację technologii oraz inicjatyw AI. Od ponad 18 lat pomaga markom budować innowacyjne rozwiązania, łącząc doświadczenie stratega i marketingowca ze zrozumieniem technologii. Projekty, w które był zaangażowany zostały nagrodzone m.in. w konkursach Eurobest, Webstar, Effie i Mobile Trends Awards. Doświadczenie zdobywane zarówno po stronie agencji, jak i w roli dyrektora marketingu oraz prowadzenie komunikacji na 12 rynkach europejskich daje mu unikatową perspektywę patrzenia na projekty reklamowe. Jako członek grupy roboczej AI w IAB Polska aktywnie bada potencjał sztucznej inteligencji dla branży komunikacji. Miłośnik sci-fi, dobrego designu i przełomowych technologii - wierzy, że najciekawsze pomysły powstają na styku kultury i technologii.
head of digital innovation, Havas Digital Innovation
Marketerka z 10+ letnim doświadczeniem, od 3 lat związana z McDonald’s. Odpowiada za strategię i budowanie społeczności marki w social mediach. Liderka kampanii wprowadzającej markę na platformę TikTok #MakNaTikToku wyróżnionej w konkursie TikTok Awards 2023. Managerka kampanii digital & social media dedykowanej platformie Lepsza Strona Zimy, nagrodzonej srebrnym Effie 2024. Współliderka projektu strefy brand experience McFlurry na Opener Festiwal w 2024.
Brand Manager, McDonald’s Polska
KATEGORIA
Strateg mediowy z kilkunastoletnim doświadczeniem zdobytym na projektach prowadzonych dla Klientów z wielu różnych kategorii - zarówno dużych globalnych marek jak i biznesów lokalnych. Na co dzień zajmuje się wyszukiwaniem i analizą najnowszych trendów w mediach i komunikacji. Łączy wiedzę o kanałach online i offline. Współtwórca jednego z pierwszych działów digital na polskim rynku mediowym. Przez ostatnie lata pracował między innymi dla takich marek jak Allegro, Carrefour, Lidl, Danone, JDE, Mondelez czy L'Oréal.
strategy director, CSA, Havas Media Network
Liderka z dużym doświadczeniem i osiągnięciami w obszarze marketingu strategicznego i zintegrowanego. Laureatka wielu nagród oraz wyróżnień takich jak The One to Watch (Women in Marketing), czy 30 under 30 (AmCham). W 3M kieruje obecnie zespołem Integrated Marketing Experience, zarządzając aktywacją marketingową w regionie EMEA dla grupy biznesowej Transportu i Elektroniki. Poza pracą zaangażowana w rozwój kobiet w biznesie oraz jako mentorka w programach rozwojowych dla dzieci i młodzieży. Członek Advisory Board ADA ITW – argentyńskiego NGO wspierającego edukację kobiet w zakresie technologii.
EMEA integrated marketing manager, 3M
Od 16 lat związana z branżą FMCG, początkowo po stronie badań rynku i strategii, od kilku lat w brand marketingu. Obecnie Senior Brand Manager WINIARY, gdzie z sukcesem łączy wiedzę strategiczną i insightową z realizacją kampanii marketingowych. Wiecznie ciekawa poszukiwaczka prawdy konsumenckiej, którą przekuwa w efektywne kampanie. W 2024 roku zdobyła nominację do nagrody Effie w kategorii FOOD za kampanię WINIARY promującą ideę zero waste.
senior brand manager, WINIARY
Od 2019 roku Communications Director w agencji MADOGZ, której jest współzałożycielem. Wcześniej pełnił funkcję rzecznika prasowego i Head of Communications fintechu FinAi. W latach 2008-16 pracował w agencji United PR, gdzie kierował działem PR finansowy i projekty infrastrukturalne. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje realizację inicjatyw dla marek takich jak: Alior Bank, BLIK, Continental, DKV Mobility Poland, Fixly.pl, Gaspol, IBM Polska, Komisja Europejska, OTOMOTO, PepsiCo Polska, Polska Organizacja Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN), Sikorsky Aircraft Corporation i Western Union. Realizował kampanie nagradzane w konkursach branżowych w kraju z za granicą takich jak: EFFIE, European Excellence Award, Golden Arrow, Kreatura, KTR i Złote Spinacze.
communications director, MADOGZ
W Performance Group pełni rolę Client Service Directora.Swoją przygodę w Performance Media rozpoczął 9 lat temu jako Account Manager. W 2016 roku wraz z zespołem stworzył projekt Kuchnia Spotkań IKEA. W rezultacie, za swoją pracę odebrał w imieniu agencji Performance Media nagrodę Złotej Effie.Od tego czasu Kamil Sosiński pełnił funkcję Senior Account Managera, następnie prowadził zespół Accountów, jako Team Leader, pracując z takimi klientami jak: Lidl, Domino's czy grupa Bunge (marki m.in. Finuu, Wawrzyniec, Olej Kujawski). Współtworząc wymagające projekty, wielokrotnie udowodnił, że budowanie relacji z klientem, jak i planowanie strategiczne działań dla nich to jego żywioł.
client service director, Performance Group
Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej. Obecnie na stanowisku Creative Directora w Altavia Polska. Wcześniej związany z agencją Generations Family&Young Marketing, w której kierował Działem Kreacji. Przez kilka lat pełnił również rolę Creative Supervisora na rynki EMEA Oriflame Sweden, nadzorując w Centrali pracę teamów kreatywnych regionu. Karierę w branży zaczynał w agencji Opus B Warsaw, gdzie pełnił funkcję Art Directora i Group Heada.Ma na koncie małe, duże i bardzo duże kampanie dla lokalnych i międzynarodowych marek z sektora bankowego, motoryzacyjnego, farmaceutycznego i FMCG, m.in. dla BOŚ Bank, Bank Pocztowy, Pfizer, GSK, Ferrero, Michelin, Good Year, Danone.Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. Prywatnie dumny ojciec dwóch córek. Uwielbia góry i śnieg, najlepiej w komplecie z deską i nartami. Lubi też rolki, Pac Mana i astronomię.
creative director, Altavia Polska
W branży komunikacyjnej od 1991 roku. Wiele lat związany z grupami Publicis i WPP Tworzył struktury, którymi zarządzał na stanowiskach m.in.: Chief Operating Officer i Managing Director Zdobywał doświadczenie we wszystkich kanałach komunikacji, pracując dla klientów reprezentujących wszystkie kategorie dóbr i usług Obecnie wspiera indaHash jako VicePresident, (influencer marketing & Mar-Tech) Arbiter i Przewodniczący Prezydium Komisji Etyki Reklamy Orędownik ruchu B-Corp. Partner firmy BETTER i fundacji DEI Alliance Doradca: zarządów, uczelni i organizacji środowiskowych. Nagrody i wyróżnienia (m.in.: Effie, Cannes Lions, KTR). Juror polskich i międzynarodowych konkursów reklamy i marketingu, Dyplomowany varsavianista i fanatyk teatru.
VicePresident, indaHash
Od niemal dekady prowadzi butikową agencję PR, pracującą np. z globalnymi funduszami VC, jak i z regionalnymi czempionami czy obiecującymi startupami. Doceniany za umiejętność budowania wartkiej narracji łączącej wielkie idee, przedsiębiorców, inwestorów i współczesne media. Wcześniej przez niemal 15 lat był dziennikarzem m.in. w “Pulsie Biznesu” gdzie analizował, opisywał, krytykował a czasem wspierał m.in. polskie start-upy jak i najpotężniejszych kapitalistów spod flagi biało-czerwonej.
funding partner Hagen Comm
Od blisko 20 lat związana z agencjami mediowymi, a od 8 strategiczna Liderka odpowiadająca za poziom merytoryczny strategii oraz za rozwój innowacji w działaniach dla klientów agencji. Specjalizuje się zarządzaniu komunikacją branży farmaceutycznej, finansowej, FMCG oraz Retail. Współautorka kilkunastu projektów nagrodzonych w EFFIE, MIXX, Innovation i Golden Arrow / EMMA. Laureatka nagrody w Data Economy Forum w obszarze CSR. W 2020 szefowa grupy jurorskiej w konkursie Innovation w kategorii Innowacje w mediach. W 2022 jurorka EFFIE w kategorii Finanse i Ubezpieczenia oraz B2B. Prelegentka na Forum IAB oraz CMO Summit.
strategy & innovations director, Spark Foundry
Ekspert w dziedzinie planowania i strategii mediowej z blisko 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu kampaniami offline i online. Jako Chief Product Officer w Altavia Kamikaze + K2 kształtuje ofertę Digital Mediów agencji oraz inicjuje innowacyjne rozwiązania wspierające przewagę konkurencyjną klientów. Wcześniej, jako Media Communication Director w MullenLowe MediaHub, kierował zespołem odpowiedzialnym za kampanie mediowe ING Banku Śląskiego. Związany był również z Grupą Żywiec oraz OMD, zdobywając szeroką ekspertyzę w budowaniu skutecznych strategii. Laureat 15 nagród Effie, w tym 2 złotych dla marek ING i Żywiec, oraz 13 statuetek Mixx Awards, z 2 nagrodami Best in Show dla ING. Specjalizuje się w integracji technologii marketingowych, analityce danych oraz tworzeniu efektywnych rozwiązań digitalowych, które transformują sposób prowadzenia kampanii i osiągania celów biznesowych.
chief product officer, Altavia Kamikaze + K2
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
EMMA AWARDS '24
NA SKRÓTY
Effective Media & Marketing Awards to nowy konkurs branżowy, którego celem jest wyróżnienie najlepszych praktyk spełniających najwyższe standardy w działaniach marketingowych, w zakresie wykorzystania specjalistycznych narzędzi.
ORGANIZATOR
Copyright @ 2024 Emma Awards | Polityka prywatności
Realizacja: Smart Pixel dla VFP Communications Ltd Sp. z o.o.
VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.ul. Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa tel.: 22 514 65 00;
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
numer KRS 0000038991; NIP: 587-020-04-12;
Wysokość kapitału zakładowego 180 000 zł