Strona główna | Rada programowa
POZNAJ RADĘ
Nowy etap w historii Effective Media & Marketing Awards! Z dumą ogłaszamy powołanie Rady Programowej EMMA! Do jej grona zaprosiliśmy ekspertów, którzy zadbają o najwyższy poziom merytoryczny konkursu, określą standardy oceny i wskażą kierunki rozwoju.
Partner zarządzający w agencji Stratosfera, jednej z najbardziej prestiżowych firm marketingu strategicznego w Polsce. Wcześniej pracował między innymi w Accenture Song, Saatchi&Saatchi, czy Havas Media zarządzając procesami strategicznymi dla wybranych klientów. Ma na swoim koncie pracę dla wielu klientów z różnych kategorii: między innymi dla P&G, Coca-Coli, IKEA, czy Pekao SA. Kampanie nad którymi pracował dostawały główne nagrody w najważniejszych marketingowych konkursach (w tym dwa razy złote Effie). Od wielu lat zaangażowany w promowanie dobrych praktyk, jeśli chodzi o pracę strategiczną, która nastawiona jest na wzrost biznesu klienta jak i rozwój branży digital, promując kreatywność w mediach cyfrowych. Przez wiele lat członek rady programowej FORUM IAB i juror konkursu MIXX w Polsce, Rumunii i Bułgarii. W 2022 r. członek jury SAR Innovation i wykładowca w szkole SAR MPM - Marketing Projects Management.
partner zarządzający, Stratosfera
Ekspertka z 18-letnim doświadczeniem w branży digital. Jako jedna z pierwszych osób wprowadzała na polski rynek rozwiązania programatyczne. Prowadziła projekty e-commerce w oparciu o modele atrybucji data driven. Współtworzyła narzędzia z zakresu modelowania ekonometrycznego w czasie rzeczywistym. Obecnie rozwija zespół MarTech w Altavia.Kamikaze+K2 w ramach którego firma oferuje optymalizację digital customer experience w oparciu o narzędzia low-code.
partner, technology and development, Altavia Kamikaze + K2
CZŁONKOWIE RADY PROGRAMOWEJ
Początkowo skoncentrowana na obsłudze klientów w obszarze paid social i szeroko rozumianym e‑commerce. Pracowała dla takich klientów jak Samsung, T‑Mobile czy IKEA. Od maja 2019 kierowała zespołem odpowiedzialnym za digital i komunikację e‑commerce w LEGO (Polska, Ukraina i kraje bałtyckie). Od 2023 roku odpowiada za transformację digitalową firmy Haleon i marek z portfolio takich jak Voltaren, Centrum, Sensodyne, Theraflu czy Otrivin w regionie CEE. Prywatnie realizuje się jako ambitny amator górskich biegów ultra.
CEE digital effectiveness and acceleration director, Haleon
Managerka z doświadczeniem w obszarze marketingu, zarządzania zespołami marketingowymi oraz zarządzania projektami. Od marca 2021 roku pełni funkcję Managerki zespołu marketingowego dla rynków związanych z Elektroniką w Europie, Środkowym Wschodzie i Afryce.
Katarzyna w 3M pracuje od ponad 24 lat. Zajmowała się w tym czasie tworzeniem i realizacją strategii biznesowych dla sektorów konsumenckich takich jak: ochrona zdrowia z lidującą marką Viscoplast, gospodarstwo domowe z marką Command™ i Scotch® oraz produkty dla rynku biurowego z marką Post-it®. Posiada również doświadczenie marketingowe w B2B na takich rynkach jak ochrona zdrowia - rynek stomatologiczny, czy rynek przemysłowy. Od lat prowadzi zespoły marketingowe rozwijając biznesy i członków zespołu. Jest certyfikowanym Six Sigma Master Black Belt.
Od marca 2021 r. odpowiada za nowo powstały międzynarodowy zespół marketingowy, prowadzący działania w ponad 36 krajach Europy, Środkowym Wschodzie i Afryce. Programy marketingowe dla ponad 2 tys. produktów realizowane są na wielu rynkach docelowych takich jak: centra przetwarzania danych, sektor przemysłowy, medyczny i produkcji elektroniki.
dyrektor marketingu, Electronics Materials Solutions Division, 3M EMEA Region
Członek zarządu SAR (w latach 2017-2023), członek IAA. Od 2004 roku zarządzał agencją mediową, odpowiadając za jej rozwój oraz utrzymanie pozytywnych relacji z klientami.
Wraz z zespołem angażuje się w liczne, społecznie i biznesowo odpowiedzialne działania – kampanię „Przetargowe Bingo” promującą uczciwe praktyki przetargowe; kampanię profrekwencyjną „To Twój wybór” zachęcającą kobiety do głosowania w październikowych wyborach 2023 ; kampanię „Jedna opcja to za mało” od Alivia Onkofundacja nt. różnych metod leczenia raka. Zrealizował także pionierskie projekty, wśród których można wyróżnić pierwszą na polskim rynku kampanię „Attention Economy” (T-mobile) całkowicie zoptymalizowaną pod wskaźnik uwagi. Przewodził - na 19 rynkach - akcji „Advantage Ukraine” organizowanej przez WPP, mającej na celu wsparcie inwestycji w Ukrainie, a tym samym jej gospodarki.
Praktyk z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży oraz ekspert w zakresie strategii marketingowych. Z powodzeniem łączy rozwój i zarządzanie agencją z pracą projektową dla największych marek, między innymi: Mastercard, Bank BNP Paribas, PZU, Dell Technologies, PMI etc. Pod jego kierownictwem Focus Nation rozszerzyło swoją działalność poza granicami kraju, zdobyło szereg nagród branżowych (w tym nagrodę przyznaną przez Financial Times dla Banku Pekao S.A. za projekt UNIQUE), otrzymało certyfikat pracodawcy DIMAQ oraz rozszerzyło swoje kompetencje w przestrzeniach lifestyle, entertainment i gaming. Dzięki swoim zainteresowaniom, nieszablonowemu podejściu, stawianiu na innowacyjne rozwiązania, tworzy agencję, która wyróżnia się na tle rynku reklamowego w Polsce.
strategy & managing director, Focus Nation
Odpowiada za strategię oraz rozwój kompetencji, oferty i produktów digitalowych, a także zarządzanie i koordynację wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Network. Wcześniej pełniła m.in. funkcję Head of Digital Media & Ecommerce w T-Mobile. Ekspertka z wieloletnim i wszechstronnym doświadczeniem w obszarze digital marketingu i komunikacji cyfrowej, ze szczególnym uwzględnieniem zwiększania efektywności procesów i sprzedaży. Członkini jury prestiżowych konkursów branżowych, takich jak Emma Awards, Mixx Awards, Effie Awards, Innovation czy YouTube Awards. Wykładowczyni i trenerka w zakresie sztucznej inteligencji w marketingu na Akademii Leona Koźmińskiego. Mentorka oraz założycielka inicjatywy „Her Digital Bar”, promującej wiedzę o transformacji cyfrowej i kompetencjach przyszłości.
CDO, board member, Havas Media Network
Doświadczony przedsiębiorca i ekspert w dziedzinie programów lojalnościowych. Jest współzałożycielem i Partnerem Zarządzającym w Loyalty Point – jednej z najbardziej nagradzanych agencji lojalnościowych w Polsce. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu firmami i tworzeniu skutecznych programów lojalnościowych. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie, analityce i innowacyjnych rozwiązaniach opartych na danych. Zarządzane przez niego firmy w tym Loyalty Point były nagradzane w wielu konkursach, m.in. Effie, EMMA, Golden Arrow i Loyalty Heroes. Zarządzane przez Przemysława Orłowskiego firmy uzyskały też trzykrotnie tytuł Agencji Roku, przyznawany przez Media i Marketing Polska.
managing partner, Loyalty Point
Odpowiada za strategię oraz rozwój kompetencji, oferty i produktów digitalowych, a także zarządzanie i koordynację wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Network. Wcześniej pełniła m.in. funkcję Head of Digital Media & Ecommerce w T-Mobile. Ekspertka z wieloletnim i wszechstronnym doświadczeniem w obszarze digital marketingu i komunikacji cyfrowej, ze szczególnym uwzględnieniem zwiększania efektywności procesów i sprzedaży. Członkini jury prestiżowych konkursów branżowych, takich jak Emma Awards, Mixx Awards, Effie Awards, Innovation czy YouTube Awards. Wykładowczyni i trenerka w zakresie sztucznej inteligencji w marketingu na Akademii Leona Koźmińskiego. Mentorka oraz założycielka inicjatywy „Her Digital Bar”, promującej wiedzę o transformacji cyfrowej i kompetencjach przyszłości.
chief marketing officer, STS S.A.
Doświadczona strateżka specjalizująca się w komunikacji marek z branży spożywczej, farmaceutycznej, finansowej oraz ubezpieczeniowej. Jurorka w Effie Europe, KTR, EMMA, a także dwukrotnie w polskiej edycji Effie. Na swoim koncie ma ponad 20 statuetek Effie, a także nagrody Golden Drum, KTR, Innovation, MIXX, Kreatura, EMMA oraz Golden Arrow. Prelegentka Forum IAB. Współautorka Publicis TrendLab, serii raportów o trendach konsumenckich. Posiada doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji m.in. dla BNP Paribas, Prudential, AXA, Nestle, Winiary, Maggi, Nescafe, NO-SPA, MagneB6, Essentiale, Just Plants, Mollers, Vichy.
deputy strategy director, Publicis Warsaw
Doświadczony project manager i lider zespołów. Od lat związany jest z agencjami strategiczno-kreatywnymi, takimi jak Isobar, Agencja Warszawa, Peppermint czy FCB. Obecnie pełni funkcję dyrektora biznesowego agencji Cut The Mustard. Zarządzał strategią i komunikacją klientów w kanałach ATL, BTL, digital, social media, e-commerce, CRM, dostarczając także rozwiązania w zakresie automatyzacji i performance marketingu. Posiada wykształcenie ekonomiczne i marketingowe. Zdobył wiele nagród, w tym Effie, KTR, Mixx Awards, Golden Arrow. Tworzył komunikację dla marek takich jak T-Mobile, SKODA, LEGO, Grant’s, Provident, Carlsberg, Generali, Philips, Adidas, P&G, GSK i innych.
business director, Cut The Mustard
EMMA AWARDS '24
NA SKRÓTY
Effective Media & Marketing Awards to nowy konkurs branżowy, którego celem jest wyróżnienie najlepszych praktyk spełniających najwyższe standardy w działaniach marketingowych, w zakresie wykorzystania specjalistycznych narzędzi.
ORGANIZATOR
Copyright @ 2024 Emma Awards | Polityka prywatności
Realizacja: Smart Pixel dla VFP Communications Ltd Sp. z o.o.
VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.ul. Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa tel.: 22 514 65 00;
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
numer KRS 0000038991; NIP: 587-020-04-12;
Wysokość kapitału zakładowego 180 000 zł