Jury >   

Jury EMMA 

POZNAJ JURY

Jurorzy konkursu EMMA to doświadczeni eksperci z branży marketingowej. Poznaj nasze  Jury i dowiedz się, kto decyduje o przyznaniu nagród na EMMA w 2024 r.

Początkowo skoncentrowana na obsłudze klientów w obszarze paid social i szeroko rozumianym e‑commerce. Pracowała dla takich klientów jak Samsung, T‑Mobile czy IKEA. Od maja 2019 kierowała zespołem odpowiedzialnym za digital i komunikację e‑commerce w LEGO (Polska, Ukraina i kraje bałtyckie). Od 2023 roku odpowiada za transformację digitalową firmy Haleon i marek z portfolio takich jak Voltaren, Centrum, Sensodyne, Theraflu czy Otrivin w regionie CEE. Prywatnie realizuje się jako ambitny amator górskich biegów ultra.

 

„Bycie przewodniczącą jury konkursu EMMA wpisuję na listę najciekawszych doświadczeń 2024 roku, a dopiero minął pierwszy kwartał! EMMA wyznaczy nowy standard oceny efektywności kampanii na rynku i głęboko wierzę w to, że zdywersyfikowane Jury pełne ekspertów z obu stron – zarówno agencyjnych jak i reklamodawców, dostarczy różnych punktów widzenia, które pozwolą nam na nagrodzenie nietypowych, innowacyjnych, ale przede wszystkich efektywnych biznesowo rozwiązań i aktywacji.

Tym bardziej cieszę się, że będę mieć możliwość przewodniczenia obradom tego konkursu. Uważam, że udane i nagradzane kampanie to takie, które przede wszystkim powinny przekładać się na efektywność i wzrost znacznie marki na rynku, a kreacja czy nawet kreatywność to tylko środek do osiągnięcia tego celu – a nie cel sam w sobie. To jedna z przewodnich idei, która będzie nam przyświecać podczas oceny najciekawszych kampanii poprzedniego roku.”

CEE digital effectiveness and acceleration director, Haleon

Agata Czech - przewodnicząca Jury

Ekspertka z 18-letnim doświadczeniem w branży digital. Jako jedna z pierwszych osób wprowadzała na polski rynek rozwiązania programatyczne. Prowadziła projekty e-commerce w oparciu o modele atrybucji data driven. Współtworzyła narzędzia z zakresu modelowania ekonometrycznego w czasie rzeczywistym. Obecnie rozwija zespół MarTech w Altavia.Kamikaze+K2 w ramach którego firma oferuje optymalizację digital customer experience w oparciu o narzędzia low-code.

partner, technology and development, Altavia Kamikaze + K2

Maja Biniewicz

liderka grupy Best Use of Marketing Toolkit 

KATEGORIA

Best Use of Marketing Toolkit 

Od 20 lat w korporacjach, od 15 lat odpowiada za strategię, marketing i komunikację w koncernach międzynarodowych, wprowadzając produkty na rynek, uruchamiając kampanie znacząco zwiększające sprzedaż i rozpoznawalność marek oraz zdobywające międzynarodowe nagrody (w tym 3x Stevie). W 2023 roku została nagrodzona tytułem „Woman of the Year” (Stevie). W 2019 roku otrzymała tytuł Dyrektora Marketingu Roku w kategorii „Master of International Marketing” (MediaRun).

Obecnie, od października 2018 roku – manager ds. marketingu i komunikacji globalnej firmy Resideo, odpowiada za region Europy Środkowo-Wschodniej i wspiera działania w regionie EMEA. Wcześniej, od lutego 2013 roku – manager ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w koncernie Honeywell (100 Fortune). Poprzednio, od listopada 2009 roku, odpowiadała za działania marketingowe na rynku polskim dla marki Devi w Danfoss. Współpracowała również z wydawnictwem Agora jako redaktor i dziennikarz. Karierę zawodową rozpoczęła od badań rynkowych oraz firmy Kantar/Millward Brown/SMG/KRC.

Jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz studiów podyplomowych: zarządzanie marką w Szkole Głównej Handlowej, business english w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, psychologia biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego oraz coaching na Akademii Leona Koźmińskiego.

manager ds. marketingu i komunikacji globalnej, Resideo

Natalia Długosz

Od 2021 jest prezeską polskiego oddziału Aleph Group (do niedawna Httpool Polska), globalnego partnera dla ponad 25 największych platform społecznościowych na świecie t.j.: X (dawny Twitter), Snapchat, Spotify, Pinterest, Microsoft Bing, Reddit, TikTok czy Facebook. Związana z branżą digital-tech media od ponad 18-lat, pracowała dla największych firm mediowych w Polsce: Burda Media International, Grupa Onet.pl oraz Grupa Ringier Axel
Springer Polska, gdzie była członkinią Zarządu Operacyjnego odpowiedzialną za sprzedaż. 
Jest członkinią IAA Polska - Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, jurorką w konkursie Effie Awards oraz zasiada w Radzie Programowej Forum IAB. Od kilku lat jest również mentorką w programach dla liderek, amerykańskiej organizacji Vital Voices Global Partnership i Sieci Przedsiebiorczych Kobiet. Zasiada w Radzie konkursu dla młodych liderek „Jestem Liderką” Vital Voices. 

Ukończyła, Stanford University - School of Executive Business, jest absolwentką Wydziału Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim i Instytutu Filozofii i Socjologii PAN.

CEO polskiego oddziału, Aleph Group

Justyna Duszyńska

Strateg z kilkunastoletnim doświadczeniem w komunikacji marketingowej. Zdobywca Effie. Odpowiedzialny za budowanie strategii obejmujących całą ścieżkę konsumenta z naciskiem na działania digitalowe, tworzenie treści i aktywacji social mediowych oraz rozwiązań z zakresu gaming marketingu. Pracował m.in. dla Mastercard, Google, Youtube, Zalando, Ferrero czy Burger King. W Leo Burnett odpowiada strategicznie za markę Samsung w kategorii AGD i RTV. Prywatnie fan sztuki cyfrowej i szeroko pojętej kultury online.

senior strategy planner, Leo Burnett Warszawa

Maciej Gawlikowski

Autorka strategii idei i produktów. Związana z: Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia, NID, Ochnik, Agata, NIL, OZZL, Porozumienie Rezydentów, KIF.

Zarządzała marketingiem i rozwojem kanałów CANAL+, PAGED, GATTA. Wcześniej związana z TVN. Doświadczenie strategiczne zawdzięcza długoletniej pracy jako dyrektor strategii (Martis, GREY Group).

Komentatorka gospodarcza. Felietonistka. Prowadzi zajęcia z komunikacji, negocjacji, mediacji i rynku. Ekspert Centrum im. Adama Smitha.

ekonomistka, ekspert komunikacji i zarzadzania

Anna Gołębicka

Przedsiębiorca, właściciel i członek zarządu jednej z największych niezależnych firm marketingowych w Polsce – Plej. Odpowiada za działania business development, marketing oraz PR firmy. Zarządza zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych Klientów z zakresu komunikacji ATL i BTL, m.in. dla ​Play i Virgin Mobile. Zarządzam zespołami kreatywnymi i strategicznymi Plej, procesami oraz złożonym projektami marketingowymi, ale także wspiera duże korporacje w zarządzaniu markami i komunikacją. W swoim doświadczeniu zawodowym pracował i pracuje dla marek zarówno polskich jak i zagranicznych. Członek Stowarzyszenia Agencji Marketingowych SAR, oraz organizacji zrzeszającej polskich przedsiębiorców Corporate Connections.

wiceprezes zarządu, Plej

Łukasz Gumowski

Od blisko 20 lat związana z marketingiem, reklamą i PR. Posiada doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji, planowaniu kampanii 360°, a także w zarządzaniu zespołem – zarówno po stronie agencji jak i marki. Od 2020 r. współpracuje z agencją Grzegrzółka w zakresie rozwoju portfolia Klientów i usług. W pracy skupia się na poszukiwaniu rozwiązań, które umacniają relację marki z konsumentem, jednocześnie wspierając wartość sprzedaży. Wdrażała projekty loterii promocyjnych m.in. dla Ferrero, Jacobs, MediaMarkt, OSM Piątnica, Eurocash, Stokrotka, Bocian Pożyczki, Lindt, Bielmar, Continental.

dyrektor operacyjny, Grzegrzółka Loterie

Joanna Karpisz

Prezes Zarządu Mindshare Polska, członek zarządu SAR (w latach 2017-2023), członek IAA. Od 2014 roku zarządza agencją mediową, odpowiadając za jej rozwój oraz utrzymanie pozytywnych relacji z klientami.

W ostatnim roku pozyskał budżety marek, takich jak: OLX, RedBull czy Perla i włączył je do grona topowych klientów. Wraz z zespołem zaangażował się także w liczne, społecznie i biznesowo odpowiedzialne działania – kampanię „Przetargowe Bingo”; kampanię profrekwencyjną „To Twój wybór”; kampanię „Jedna opcja to za mało”.

Za jego kadencji jako CEO, Mindshare zdobył szereg nagród w najważniejszych branżowych konkursach, takich jak MIXX Awards, Effie Awards, Golden Arrow, Innovation, KTR.

prezes zarządu, Mindshare Polska

Adrian Kawecki

Obecnie odpowiedzialny za zarządzanie oraz wdrażanie strategii związanej z produktami lojalnościowymi w 11 krajach Europy Centralnej. Rozwija również rozwiazania lojalnosciowe zarówno dla banków, fintechów jak i klientów detalicznych, w formule B2B oraz B2B2C. Marcin nadzoruje także program Priceless Specials, odpowiadając za jego strategię rozwoju i rynkową ekspansję. W Polsce Program znany jest pod marką Bezcenne Chwile.

 

Marcina można spotkać jako prelegenta na licznych konferencjach związanych z lojalnością konsumencką, CRM czy rynkiem detalicznym. Występuje także w roli członka jury w konkursach związanych z tymi zagadnieniami. Dołączył do Mastrcard w 2015 roku. Wczesniej pełnił różne funkcje w obszarach sprzedaży, marketingu oraz lojalności klienta. Pracował m.in. dla firm Loyalty Partner (Payback) i Groupon, gdzie odpowiadał za rozwój, w tym pozyskiwanie nowych partnerów. Pracował także w British American Tobacco, gdzie po ukończeniu programu menadżerskiego, zajmował kilka stanowisk kierowniczych w działach marketingu, sprzedaży oraz zarządzania produktem. Marcin to doświadczony specjalista, który ma świetne podejście do zarządzania ludźmi i coachingu. Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu zespołami, co pozwala mu skutecznie prowadzić ludzi w osiąganiu wspólnych celów. 

dyrektor ds. rozwiązań lojalnościowych w Europie Centralnej, Mastercard Europe

Marcin Klimkowicz

Od lat związany ze światem marketingu w branży FMCG. Obecnie jako Marketing Manager w OSHEE odpowiada za realizację kampanii marketingowych, szczególnie w obszarze Digital, TV, OOH czy kinach oraz współtworzy projekty komunikacyjne przy współpracach z Igą Świątek, MATĄ, czy hiszpańską LaLigą. Wcześniej związany m.in. z Wawel S.A. czy Stowarzyszeniem WIOSNA.

marketing manager, OSHEE Polska

Mateusz Konior

Praktyk z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży oraz ekspert w zakresie strategii marketingowych. Z powodzeniem łączy rozwój i zarządzanie agencją z pracą projektową dla największych marek, między innymi: Mastercard, Bank BNP Paribas, PZU, Dell Technologies, PMI etc. Pod jego kierownictwem Focus Nation rozszerzyło swoją działalność poza granicami kraju, zdobyło szereg nagród branżowych (w tym nagrodę przyznaną przez Financial Times dla Banku Pekao S.A. za projekt UNIQUE), otrzymało certyfikat pracodawcy DIMAQ oraz rozszerzyło swoje kompetencje w przestrzeniach lifestyle, entertainment i gaming. Dzięki swoim zainteresowaniom, nieszablonowemu podejściu, stawianiu na innowacyjne rozwiązania, tworzy agencję, która wyróżnia się na tle rynku reklamowego w Polsce. 

 strategy & managing director, Focus Nation 

Michał Korczak

Z branżą związana prawie 15 lat. Wierzy, że nie zawsze trzeba być pierwszym, ale zawsze warto być najlepszym. 
Realistka, która uważa, że nie ma produktu, którego nie da się sprzedać. Ważny jest pomysł, a od pomysłu ważniejsze jest tylko wykonanie. Ma na koncie sukcesy w kampaniach z branży finansowej (Expander Advisors, Santander Consumer Bank), telekomunikacyjnej (Netia S.A). Na końcu każdego procesu stawia zadowolonego Klienta. Fanka AI. Kreatywny umysł, który nie wyobraża sobie życia bez Excela.

 

online marketing manager, Santander Consumer Bank

Paulina Korycka

Growth Lover ❤️ Obecnie Digital Strategy  & Innovation Director w dentsu Polska, gdzie odpowiada za strategiczne wsparcie kluczowych klientów w obszarze MarTech, procesy new businessowe oraz za edukację klientów i pracowników wewnątrz firmy. 

Po godzinach Founderka newslettera enjoyGrowth!, w którym pokazuje, jak firmy wykorzystują digital do swojego rozwoju oraz dzieli się najciekawszymi materiałami z obszaru Growth.

Od 2021 roku Mentorka w fundacji Digital University, w której wspiera młode kobiety, a w Fundacji TeenCrunch dzieli się swoją wiedzą ze startupami. Prywatnie pasjonatka crossfitu, biografii i świadomego życia.

digital strategy & innovation director, dentsu Polska

Patrycja Kościołowska

Od 14 lat w marketingu. Specjalistka od TikToka, short video i komunikacji do młodych.  Doświadczenie zbierała głównie w agencjach sieciowych, jak MSL, Isobar czy Havas Creative Group. Odpowiadała kreatywnie za projekty takich marek, jak: CANAL+, OLX, Stock, Betclic, Polpharma czy Huawei. Obecnie jako Dyrektorka Kreatywna w agencji Space Cat Industries specjalizującej się w komunikacji do generacji Zet, szczególnie na TikToku. Nagrodzona TikTok AdAward 2023 za najlepszą kreację dla Grupy Maspex. Ponadto, na swoim koncie ma wiele nagród branżowych, zarówno polskich, jak i międzynarodowych: GoldenDrum, European Mixx Award, Effie, KTR i Innovation Award, głównie za kampanie digitalowe skierowane do młodych.

creative director, Space Cat Industries

Magdalena Marek-Terelak

Współtwórca agencji MADOGZ, gdzie pełni rolę Członka Zarządu oraz Strategy Directora. Wcześniej współzałożyciel startupu finansowego FinAi, gdzie pełnił funkcję Chief Marketing Officera. W latach 2010-2016, Strategy Director w agencji Lubię to – linked by Isobar.Pracował na rzecz takich brandów jak: OTOMOTO, OLX, Continental Polska, Candy, Haier, HBO, Sanofi-Aventis, ING Bank Śląski, NIVEA, Wilkinson, Ferrero, Procter&Gamble, IBM, MediaMarkt, Tchibo, Starbucks, KFC, Philips, Fixly.pl, Accor Hotels, H&M czy też Biedronka.Miał przyjemność odebrać ponad kilkadziesiąt nagród branżowych, w tym Golden Arrow, KTRów, Kreatur, EFFIE, czy Złotych Spinaczy.

board member & strategy director, MADOGZ

Paweł Ostrowski

Z firmą związana od 2019 roku, zaś z branżą marketingu i komunikacji od roku 2011. Od 2022 roku rozwija WebTalk Lab – innowacyjny dział oferujący produkty konsumenckie związane z Customer Experience oraz technologiami, a także produkty wprowadzające innowacje – pomysły i projekty pilotażowe oparte na martechu czy optymalizacji (np. Dynamic Design). Posiada doświadczenie biznesowe, copywritingowe i strategiczne. Dyplomowana w specjalizacjach filologii polskiej - medialnej i kulturoznawczej, Reklamy i PR oraz Biznesu AI. Ma otwarty umysł, dzięki czemu doskonale łączy kreatywność z analizą i rzemiosłem.

research & development director, WebTalk

Dorota Pindel

Od blisko 20 lat związany jest z branżą reklamową i innowacjami technologicznymi. W Salestube odpowiada za dostarczanie nowoczesnych rozwiązań opartych na technologii, danych i chmurze oraz rozwijaniu możliwości inżynieryjnych i analitycznych. Ostatnie 10 lat spędził w strukturach Google, gdzie współpracował z kluczowymi reklamodawcami i partnerami Google oraz kierował wdrożeniami technologicznymi DoubleClick i GMP w regionie Centralnej Europy. Obecnie kieruje strategią AI w Group One, skupiając się na wykorzystaniu sztucznej inteligencji do optymalizacji procesów, zwiększania efektywności i tworzenia nowych wartości dla Salestube i innych spółek będących częścią grupy,

managing partner i CTO, Salestube

Krzysztof Rosiński

Strateg związany z branżą marketingową od 18 lat. W Saatchi & Saatchi odpowiada za kompleksową obsługę strategiczną marki Carrefour. Specjalizuje się w marketingu opartym na danych, personalizacji, aktywacjach konsumenckich, trade marketingu, digitalu i social mediach. Zdobywca 5 statuetek Effie oraz kolejnych na Kreaturze i Golden Arrow. Doświadczony Prelegent m.in. czterokrotnie na Forum IAB oraz na CMO SUMMIT. Pracował m.in. dla IKEA, Mercedes-Benz, Visa, Pekao S.A., Allianz, Otomoto czy BP.

brand engagement senior strategist, Saatchi & Saatchi

Marcin Skrzypek

Od ponad dziesięciu lat zarządza projektami, głównie w obszarze marketingu internetowego. Prowadziła działania dla dużych marek, odpowiadając za budżety marketingowe na poziomie kilku milionów złotych rocznie. Przez ponad 4 lata, jako dyrektor zarządzająca, prowadziła z sukcesem agencję marketingową. Aktualnie odpowiada za dział Client Service w agencji ContentHouse, dbając o skuteczną realizację działań i zadowolenie klientów. Najlepiej czuje się w roli leadera, ale chętnie realizuje też zadania samodzielnie ucząc się nowych rzeczy i doskonaląc swój zawodowy warsztat.

client service director, ContentHouse

Agnieszka Trębacz

Od 18 lat w reklamie. Bardzo szybko zmieniający się rynek obserwował od wewnątrz – z domu mediowego, agencji interaktywnej i agencji reklamowej. Teraz swoją wiedzę oraz bogate doświadczenie wykorzystuje w efektywnościowym koordynowaniu projektów i zarządzaniu agencji Insignia. Juror w konkursach branżowych: Golden Arrow i dwukrotnie Effie Awards. Prywatnie szczęśliwy ojciec i mąż, który lubi się zmęczyć – głównie przemierzając górki (mniejsze i większe) chodem, biegiem lub jeżdżąc na rowerze czy nartach.

chief operating officer, Insignia

Sylwester Wrona

KATEGORIA

Marketeers’ Dreams

Partner zarządzający w agencji Stratosfera, jednej z najbardziej prestiżowych firm marketingu strategicznego w Polsce. Wcześniej pracował między innymi w Accenture Song, Saatchi&Saatchi, czy Havas Media zarządzając procesami strategicznymi dla wybranych klientów. Ma na swoim koncie pracę dla wielu klientów z różnych kategorii: między innymi dla P&G, Coca-Coli, IKEA, czy Pekao SA. Kampanie nad którymi pracował dostawały główne nagrody w najważniejszych marketingowych konkursach (w tym dwa razy złote Effie). Od wielu lat zaangażowany w promowanie dobrych praktyk, jeśli chodzi o pracę strategiczną, która nastawiona jest na wzrost biznesu klienta jak i rozwój branży digital, promując kreatywność w mediach cyfrowych. Przez wiele lat członek rady programowej FORUM IAB i juror konkursu MIXX w Polsce, Rumunii i Bułgarii. W 2022 r. członek jury SAR Innovation i wykładowca w szkole SAR MPM - Marketing Projects Management.

partner zarządzający, Stratosfera

Filip Beźnicki

lider grupy Marketeers’ Dreams

Partner w KERRIS, Digital Agency of the Year 2022 wg MMP i jednej z najszybciej rozwijających się na europejskim rynku oraz najlepiej ocenianych i największych w Polsce. Z agencją związany od 10 lat. Współtworzył projekty m.in. dla BNP Paribas, SWISS KRONO, TAURON, Roche, Honeywell, Bonduelle czy Heinz. Skupia się na tworzeniu strategii cyfrowych i doradztwie w zakresie projektowania i rozwoju produktów tech. Udziałowiec w software house 300.codes. Aktywie wspiera Patyna.pl – największy polski e-commerce z meblami vintage i działa na rzecz promocji wzornictwa przemysłowego jako członek zarządu Fundacji Bochińskich. Juror w Innovation, Golden Arrow, IAB MIXX Awards, e-Commerce Polska Awards czy Stevie Awards, a także mentor (w kat. tech) i juror w globalnym konkursie L’Oréal Brandstorm.

partner, KERRIS

Ignacy Bochiński

Marketing manager, Frisco.pl z 9-letnim doświadczeniem w obszarze marketingu, komunikacji, strategii i badań konsumenckich. Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie marketingowe zdobywała w agencji badawczej IQS, w Żywcu Zdrój (współtworząc m.in. komunikację programu Po Stronie Natury, promując zdrowe nawyki wśród Polaków i rozwijając portfolio segmentu wód niegazowanych), a przez ostatnie blisko 6 lat we Frisco, gdzie konsekwentnie i z sukcesem buduje świadomość marki, wzmacnia jej wizerunek i wprowadza na kolejne rynki lokalne. W ostatnim roku przeprowadziła pełen rebranding marki odświeżając jej pozycjonowanie i identyfikację wizualną.

marketing manager, Frisco.pl

Karolina Jaworska

W branży marketingowej od ponad 10 lat. Obecnie odpowiada za komunikację kategorii GOODS w OLX.PL, związanych z kupowaniem i sprzedawaniem przedmiotów. Swoją marketingową drogę rozpoczął po stronie agencji reklamowych - najpierw w kreacji, potem w strategii. Od blisko 3 lat związany już jednak ze stroną brandową. Na wszechstronne doświadczenie składają się realizowane z sukcesami projekty ATL, BTL, digital, ale również contentowe, wydawnicze czy eventowe. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego i Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

marketing specialist, OLX

Paweł Klapiński

Absolwent socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Reklamy i Marketingu na Polish Open University. Jako Strategic Manager Pracował w agencjach reklamowych takich jak Euro RSCG (Havas) Ogilvy and Mather Advertising oraz GPD Agency. Tworzył strategie i koncepty reklamowe dla marek: LIDL (odpowiedzialny za strategię i kreację), LECH (Leszek Chmielewski), Żywiec (Chce się Ż), PKN ORLEN, BP Polska, Allegro, Allianz, Philips, Auchan, Vichy, Bobovita, Hortex, Lubella, Raiffeisen Polbank, JULA Polska, Redds, Łaciate. Współautor dokumentu Zasady Komunikacji marki POLSKA przygotowanego dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych i przyjętego przez Radę Promocji Polski.

chief business officer, członek zarządu, GPD Agency

Maciej Klaś

Commercial&Innovation w Zenith, gdzie kieruje zespołem strategii mediowej i innowacji. Odpowiedzialny za bezpośrednie wsparcie kluczowych klientów z portfolio Zenith w obszarach innowacji marketingowych oraz rozwoju dojrzałości cyfrowej organizacji. Posiada ponad 17 lat doświadczenia zawodowego, pracował dla największych marek lokalnych oraz międzynarodowych w Polsce i w CEE.

Współautor kampanii nagradzanych w konkursach branżowych takich jak: Effie, Mixx Awards, Innovation. Prelegent konferencji branżowych (CMO Summit CEE, Game Industry Trends). Absolwent Zarządzania i Marketingu na Akademii Leona Koźmińskiego.

commercial & innovation director, Zenith

Kamil Kołak

Ekspert z zakresu SEO oraz e-Commerce. Współautor książki „Marketing internetowy, nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki”. Trener, nauczyciel dydaktyczny MBA oraz na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Doświadczenie zdobywał prowadząc projekty z zakresu SEO w agencji K2 Search, której był współzałożycielem. Jako Global Head of Search w 4Finance Group odpowiadał za działania SEO dla 27 marek na 17 rynkach.

CEO, Kordowski Digital

Marcin Kordowski

Od 18 lat zarządza pracą poznańskiego oddziału, odpowiada za kontakty i rozwój biznesów kluczowych Klientów agencji. Specjalizuje się w aktywacjach konsumenckich, programach lojalnościowych oraz projektach CSR, za które wielokrotnie wyróżniano agencję (w tym SKODA TOPR, Podwórka NIVEA oraz Klub Moja NIVEA). Koordynuje pracę wszystkich zespołów odpowiedzialnych za obsługę klienta. Przez lata w branży zrealizowała dziesiątki, jeżeli nie setki projektów i projekcików.m.in. NIVEA Polska, SKODA, Volkswagen Financial Services oraz Pracuj.pl.

wiceprezes zarządu, GoldenSubmarine

Marta Krysik

Od dwóch dekad prowadzi kompleksowe działania marketingowe dla jednego z najbardziej rozpoznawalnych brandów bankowych w Polsce. Ciekawa nowych wyzwań poznawała kolejne obszary marketingu: strategie marketingowe, branding, badania i analizy marketingowe, kampanie 360, procesy przetargowe.

Aktywnie uczestniczy w repozycjonowaniu i wprowadzaniu nowych marek na rynek.  Była w ścisłym teamie odpowiedzialnym za rebranding mBanku, MultiBanku i BRE Banku. Wdrożona koncepcja została uznana za jedną ze 100 najlepszych na świecie w plebiscycie Rebrand 100 Global Awards 2014. W Polsce przedsięwzięcie zostało nagrodzone w konkursie Media i Marketing Polska.

Otwarta na nieszablonowe działania i nowe wyzwania, często bierze udział w przełomowych projektach. W mBanku odpowiedzialna również za branding Grupy mBanku oraz wdrożenie platformy mBank Design System - kompleksowego narzędzia, które pełni rolę single source of truth dla zespołów marketingu, designerów i developerów. Jego nadrzędnym celem jest zachowanie spójności wizualnej i programistycznej.

Obecnie zarządza zespołem Marki i Komunikacji Marketingowej. Od wielu lat prowadzi kampanie społeczne i edukacyjne w zakresie bezpieczeństwa w sieci. Stoi również za działaniami marketingowymi, skierowanymi do klientów B2B.

menedżerka wydziału marki i komunikacji marketingowej, mBank

Aneta Kubik

Ekspertka marketingowa posiadająca 14-letnie doświadczenie w segmentach beauty i FMCG w firmach takich jak Dr. Irena Eris, Red Bull, Henkel i Mondelez. Swoją karierę rozpoczęłam od organizacji eventów i pracy w firmie Red Bull, gdzie skutecznie budowałam pozytywne skojarzenia marki z światem sportów ekstremalnych. Przez pewien okres czasu eksplorowałam również branżę beauty, pracując z marką Under Twenty w firmie Dr Irena Eris. Następnie podjęłam wyzwanie w firmie Henkel, gdzie zajmowałam się adaptacją kampanii globalnych i regionalnych do potrzeb polskiego konsumenta w branży detergentów. Tu zrozumiałam, że Marketing to też cyfry, finanse i analizy. Od kilku lat kontynuuję swoją karierę w firmie Mondelez, z krótką przerwą na projekt rodzicielski. Rozpoczęłam od pracy z marką Halls na rynkach węgierskim, czeskim i słowackim, co było wyzwaniem ze względu na małą skalę i specyficzne potrzeby każdego z rynków, a także projekt wyzwanie – wprowadzenie gum Halls na Węgrzech.

W kolejnych latach budowałam strategie komunikacji i wsparcia sprzedaży dla marek takich jak Oreo, czy Delicje. Obecnie pełnię rolę Senior Brand Managera w obszarze nowej marki 7Days, która została wprowadzona do portfolio Mondelez.

senior brand manager Poland & Baltics, Mondelez   

Zuzanna Kubocz-Palczak

Data-Driven Marketing Maven. Związana z branżą mediową i komunikacyjną od blisko dwóch dekad. Zaangażowana liderka. W 2023 roku stanęła na czele zintegrowanej agencji OMD. W latach 2020-2023 zarządzała należącą do OMD Group agencją badawczą Annalect, odpowiadając za realizację projektów oraz rozwój narzędzi z obszarów data science oraz business intelligence. Promotorka partnerskiego modelu kooperacji z klientem, w którym agencja robi o krok więcej na każdym etapie współpracy. Swoje doświadczenie mediowe i strategiczne budowała pracując m.in. z:: UPC, McDonald’s, Warner Bros., Strauss Cafe, Heinz, Perffeti van Mele.

managing director, OMD

Alicja Miklaszewska - Kowalczuk

Consumer marketing manager w dziale Vision Care. Z pasją szuka w marketingowych projektach optymalnego połączenia estetyki i skuteczności. Śledzi bieżące trendy rynkowe oraz zachowania konsumentów, aby tworzyć strategie marketingowe, które przekładają się na jak najlepsze wyniki sprzedażowe. Na jej doświadczenie zawodowe składają się m.in.:

- wieloletnia praca nad budową świadomości marki Biotrue® ONEday oraz jej udziałów rynkowych,

- wprowadzenie nowoczesnych produktów kontaktologicznych na rynek Polski takich jak ReNu® Advanced i ULTRA® ONE DAY,

- stworzenie lokalnej strategii, platformy komunikacyjnej oraz kampanii mediowych 360° dla soczewek Biotrue® ONEday. 

Absolwentka Uniwersytetu Wiedeńskiego, Jagiellońskiego oraz Szkoły Strategii Marki SAR.

Miłośniczka biegów górskich i podróży, które są dla niej źródłem inspiracji oraz energii.

consumer marketing manager, Bausch & Lomb Poland

Jadwiga Możejko

Chief Executive Officer EssenceMediacom Poland  agencji mediowej, która tworzy przełomowe rozwiązania marketingowe dla marek. W przeszłości odpowiedzialna za współpracę z czołowymi klientami agencji oraz za strategię i rozwój produktu. Pasjonuje się obalaniem mitów na temat tego, co działa, a co tylko nam się wydaje, że działa w mediach. Uwielbia grać w brydża sportowego.

chief executive officer, EssenceMediacom Poland

Joanna Okła

Od 20 lat wspiera marketerów w budowaniu i skutecznym wdrażaniu strategii komunikacji marek. Od 2015 roku związany jest z Grupą Publicis, w tym od 2019 roku ze Spark Foundry, gdzie obecnie odpowiedzialny jest za rozwój biznesu. W jego dorobku zawodowym znajdują się także projekty realizowane z ramienia Mediacom, czy Universal Mccann. Prelegent konferencji branżowych (Forum IAB, Kongres Badaczy) i wielokrotny laureat Effie.

 growth director, Spark Foundry

Michał Pyc

Pracę w marketingu rozpocząłem ponad 18 lat temu, z czego większość czasu spędziłem w Nestle, w różnych rolach i kategoriach.  Specjalizuję się w marketingu brandowym, budowaniu strategii komunikacyjnej marek oraz transformacji digitalowej. 

Od kilku lat odpowiadam za budowanie skutecznej komunikacji z konsumentami w Europie Środkowo-Wschodniej. Wraz z zespołem utalentowanych ludzi, przyspieszamy cyfrową transformację wszystkich marek foodowych w regionie, tworząc unikalne holistyczne rozwiązania między kreacją, mediami a punktami sprzedaży.  Kierując zespołem ds. komunikacji food w CEE zawsze staram się usprawniać sposób, w jaki działamy, pozostając w awangardzie zmian. Absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego oraz Social Studies w Aalborg University.  Kilkukrotny juror w konkursach marketingowych.

CEE FOOD e-business, communication and sustainability manager, Nestle

Szymon Ulkowski

Managerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w mediach i branży reklamowej. Specjalistka od komunikacji marketingowej, planowania mediów oraz prowadzenia zespołów klienckich. Karierę rozpoczęła w 1995 r. w domu mediowym StarcomMediaVest, gdzie od 2000 r. pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej. Następnie doświadczenie zdobywała pracując m.in. w londyńskim oddziale StarcomMediaVest, agencji Initiative Media, wydawnictwie G+J oraz Interii. W 2009 r. dołączyła do agencji mediowej Havas Media w Havas Media Network, gdzie od listopada 2013 r. pełni rolę Dyrektor Zarządzającej.

COO,  Havas Media Network

Renata Wasiak-Sosnowska

Doświadczony project manager i lider zespołów w działach obsługi klienta. Od lat związany jest z agencjami strategiczno-kreatywnymi i mediowymi, takimi jak Mediacom, Isobar, Agencja Warszawa czy Peppermint. Zarządzał strategią i komunikacją klientów w kanałach ATL, BTL, digital, social media, e-commerce, CRM, dostarczając także rozwiązania w zakresie automatyzacji i performance marketingu. Od ponad roku zarządza agencją FCB&theMilkman, zdobywając złote Effie na polskim i europejskim rynku. Posiada wykształcenie ekonomiczne i marketingowe. Aktywnie przyczynił sie do zdobycia wielu nagród, w tym Effie, KTR, Mixx Awards, Golden Arrow. Tworzył komunikację dla marek takich jak Clovin, T-Mobile, SKODA, LEGO, Grant’s, Provident, Carlsberg, Eurozet, Generali, Philips, Adidas, P&G, GSK, Sony i innych.

managing director, FCB&TheMilkman

Jan Zagrodzki

Z marketingiem i komunikacją jest związana od ponad 20 lat. W tym czasie miała szansę pracować zarówno po stronie biznesowej, jak i doradczej. Obecnie w Value Media rozwija produkty związane ze wzrostem efektywności marketingu i jego wpływu na budowanie wartości klienta. Wcześniej zarządzała zespołem Transformacji Marketingowej w Deloitte Digital, gdzie pomagała klientom projektować zmiany związane z personalizacją i wdrażaniem technologii marketingowych. Pełniła również funkcję Dyrektorki Marketingu eobuwie.pl w MODIVO, odpowiadając m.in. za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej na 19 rynkach europejskich. Wielokrotnie doceniana za efektywne wdrażanie strategii marketingowych, zdobyła tak uznane nagrody jak Innovation Cannes Lion, Effie Awards, tytuł Dyrektora Marketingu Roku czy Innovation Ad Award.

chief business officer, Value Media

Natalia Załęcka

KATEGORIA

Marketing for Good

Odpowiada za strategię i rozwój kompetencji, oferty i produktów digitalowych w Havas Media Group. Ponadto jest odpowiedzialna za zarządzanie i koordynację wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Group. To ekspertka z wieloletnim i wszechstronnym doświadczeniem w obszarze digital marketing oraz digital communication, ze szczególnym uwzględnieniem zwiększania efektywności procesów i sprzedaży. Ostatnio była odpowiedzialna za e-commerce i działania performance w T-Mobile. Założyła fundację „Her Digital Bar”, propagującą wiedzę o transformacji cyfrowej.

CDO, Havas Media Network

Beata Magdziarz
liderka grupy Marketing for Good

Z firmą Jet Line i z komunikacją out of home związana ponad 16 lat. Zarządza zespołem sprzedaży oraz od kilku lat aktywnie uczestniczy w konsultowaniu i decydowaniu o działalności operacyjnej firmy podczas posiedzeń zarządu Jet Line. Doświadczona ekspertka od działań OOH i Digital OOH, skoordynowała kilka tysięcy kampanii. Doradza firmom i instytucjom w planowaniu i realizowaniu działań komunikacji w przestrzeni. Lubi lato nad morzem i zimę na nartach. Mama Michaliny, studentki psychologii.

dyrektor sprzedaży, Jet Line

Beata Chojecka – Kuczek

Z zamiłowania humanista. Z wykształcenia polonista specjalizujący się w edytorstwie. Z wyboru pracuje w PR i content marketingu. Teoretyk i praktyk działań w zakresie digital marketingu. Od 2009 roku zawodowo zajmuje się tworzeniem treści marketingowych oraz strategii komunikacyjnych marek i instytucji. Prelegent i szkoleniowiec na licznych konferencjach branżowych.Przed ContentHouse swoje doświadczenie zdobywał pracując między innymi w agencjach Adweb i The Nets oraz realizując projekty w firmie consultingowej.

PR & content marketing director, ContentHouse

Michał Grzebyk

Strateżka z 9-letnim doświadczeniem, z wykształcenia krytyczka przekazów medialnych, absolwentka Filologii Polskiej UW (filologia dla mediów). W LiquidThread zajmuje się strategią komunikacji, mentoringiem oraz rozwojem usług social mediowych. Stworzyła dziesiątki strategii - od platform komunikacyjnych 360, po rekomendacje social mediowe i influencerskie. Pracowała dla m.in. Volkswagen, Netflix, Desperados, The Lorenz Bahlsen Snack-World, Coca-Cola, Deichmann, LEGO, Circle K, Mercedes, Punkta, L’Oréal, Lisner, Makro, Karcher, Allegro. Laureatka nagród Effie Awards, prelegentka konferencji IAB How To. Prowadzi zajęcia ze strategii reklamy w WSBMiR.

senior strategy planner, LiquidThread

Anna Karczmarek

Absolwent kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji na SGGW w Warszawie. Wieloletni ekspert digital marketingu z bogatym doświadczeniem zawodowym zdobytym, m.in. w Grupie ARBOmedia, gdzie odpowiadał za obsługę największych klientów agencyjnych sieci ARBOnetwork, w tym kierowanie brandem Facebook Now – działem sprzedaży serwisu Facebook, oficjalnym partnertem FB w latach 2010-2011.

Współtworzył pierwsze w Polsce kampanie targetowane na iPhone’a oraz współpracował przy przygotowaniu i realizacji kompleksowych działań reklamowych w Internecie, m.in. dla takich klientów, jak: Coca-Cola, McDonald’s, Nike oraz wielu innych. Od 2014 roku Prezes Zarządu agencji interaktywnej Mint Media, która świadczy kompleksowe usługi z zakresu: strategii, kreacji, developmentu, doradztwa marketingowego oraz mediów.

CEO, Mint Media

Paweł Karaś

Posiada ponad 24-letnie doświadczenie w branży reklamowej. W Dentsu Creative od 7 lat jest w roli dyrektora kreatywnego. Zdobył dziesiątki nagród i wyróżnień na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamowych. Jego prace były publikowane w Epica Book, w Lurzer's Archive oraz w książce "101 reklam, które musisz znać". Współtworzył kanał filmowy Kino Polska. Był członkiem jury festiwali reklamowych oraz filmowych. Prowadzi szkolenia z kreatywnego myślenia, a w wolnych chwilach maluje.

dyrektor kreatywny, Dentsu Creative

Łukasz Kotliński

Dwudziestopięcioletnie doświadczenie zawodowe. Karierę rozpoczynał w agencjach reklamowych, następnie pracował jako szef marketingu i sprzedaży w spółkach z branży farmaceutycznej, szkoleń i doradztwa biznesowego. Od września 2003 dyrektor marketingu i sprzedaży w Business Press, wydawcy m.in. miesięcznika Businessman Magazine oraz Kaleidoscope, od stycznia 2006 prezes zarządu Ozon Media, wydawcy tygodnika opinii Ozon. Do sierpnia 2008 prezes zarządu luksemburskiego towarzystwa inwestycyjnego Green Venture. W latach 2008-2016 dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN ORLEN SA (w latach 2009-2010 jednocześnie dyrektor biura komunikacji korporacyjnej), członek rady nadzorczej ORLEN Deutschland GmbH, członek zarządu AB Ventus Natfa. Nadzór nad działaniami marketingowymi i sprzedażowymi 13 najważniejszych spółek GK ORLEN w Polsce, Czechach, w Niemczech i na Litwie. Od roku 2016 właściciel firmy doradztwa biznesowego i inwestor. Od lutego 2024 dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej i marketingu w PGE Polska Grupa Energetyczna SA – największego wytwórcy energii elektrycznej w Polsce.

dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej i marketingu, PGE Polska Grupa Energetyczna SA

dr inż. Leszek Kurnicki, EMBA

Z marketingiem i reklamą związana od blisko 20 lat. Ekspertka strategii marketingowej, contentu i performance marketingu. Doświadczenie w obsłudze klientów zdobywała w Agencji Infinity, San Markos i Communications Unlimited. Pracowała między innymi dla Orange, ROCKWOOL, Hewlett Packard Enterprise, Intercars, Fiat, Teva, Lancia, Alfa Romeo, Mazda, Grupa PZU, Polkomtel (Plus), Enel-Med, Orkla Care, a także sektora publicznego. Miała przyjemność odbierać takie nagrody jak Kreatura, Golden Arrow, Złoty Spinacz, Power of Content Marketing. Na co dzień koordynuje pracę zespołów agencyjnych, szuka dobrych insightów i pięknych filiżanek.

group account director, Euvic Digital (Euvic Performance)

Marta Maksymowicz

Ekspertka z 18-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Od 2009 roku koncentruje się w swojej pracy na obszarze digital marketingu. Rozwijała swoje umiejętności zawodowe przechodząc przez różne stanowiska, począwszy od digital media plannera, aż do objęcia funkcji Head of Digital.

Pracowała zarówno dla klientów lokalnych (m.in. Allegro, PZU, Froneri, Maspex, Tesco), sieciowych (jak np. Spotify, Equinor) oraz dla klientów obsługiwanych w ramach regionalnych hubów (Dyson, 3M), koordynując działania digital na kilkunastu rynkach w regionie EMEA.

Od 2014 roku jest związana z UM (IPG Mediabrands), gdzie obecnie pełni funkcję Digital HUB Directora i odpowiada za efektywność kampanii digitalowych na wszystkich etapach lejka sprzedażowego.

digital HUB director, UM

Iwona Michałczak

Ekspert ds. strategii marki i komunikacji. Ponad 25 lat doświadczenia w komunikacji marketingowej i mediach jako szef strategii i Business Challenger w międzynarodowych oddziałach i grupach komunikacyjnych m.in. Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Y&R Brands, Grey Group, Dentsu. Praktyk w tworzeniu i wprowadzaniu nowych marek w Polsce i w Europie. Aktualnie specjalizuje się w strategii transformacji marek i zrównoważonym rozwoju. Doświadczony moderator warsztatów strategicznych i kreatywnych. Pasjonat brandingu, wielbiciel morza i nieplanowanych podróży.

director of strategy, Keino | FCB&Milkman

Jan Mosiejczuk

Manager z prawie 20 letnim doświadczeniem w branży Digital Marketingu, wyznawca podejścia data-driven. Po stronie Agencji odpowiedzialny za nadzór i rozbudowę całego portfolio produktowego w obszarach search, content i influence marketingu. Opracowanie opartych na danych strategii content marketingowych, dla kluczowych klientów, w tym marek P&G na rynkach EMEA. Entuzjasta łączenia marketingowej wody (branding) z ogniem (efektywnościowych strategii marketingowych) – brand performance.

agency head at performance media, SEO, data, content & influence marketing, Performance Media

Piotr Panasiuk

Pod koniec lat 80. zobaczył ikoniczny spot FACE linii lotniczych British Airways i wiedział, że będzie kiedyś wymyślać „fajowe reklamówki”. Dziś zawodowo (od 17 lat!) zajmuje się reklamą, marketingiem oraz zarządzaniem.  

Wrodzona empatia pozwala mu widzieć, słyszeć i czuć mocniej ludzkie emocje. Uważa, że reklama powinna sprzedawać produkt i budować wizerunek marki. Jeszcze lepiej, gdy wywołuje także szereg emocji i skłania konsumentów do refleksji. Dlatego tak ważna i bliska jego sercu jest praca przy kampaniach społecznych oraz przełamujących tabu.  

Kompleksowo zarządza procesami, organizuje pracę całych zespołów i nadzoruje produkcję kampanii reklamowych. Mistrz „zarażania” klientów dobrymi pomysłami i budowania trwałych relacji biznesowych. 

creative director, Ancymony 

Wojciech Papuziński

Media Expert z ponad 16-letnim doświadczeniem w branży marketingowej. Od 5 lat związany z dywizją Health&Nutrition w firmie Reckitt Benckiser. Współautor głośnych, edukacyjnych kampanii marki Durex, „Sztuka bez wstydu”, „Jak TO robić? na Discord” oraz „Bez Wymówek”, które w ostatnich latach przyniosły zespołowi marketingu Reckitt liczne wyróżnienia w najważniejszych zagranicznych i polskich konkursach reklamowych, m.in. brązowy Cannes Lion, 2 statuetki Eurobest, Effie, Innovation, Mixx Awards oraz nagrodę Zespół Marketingu Roku 2022/23 w konkursie Dyrektor marketingu Roku.
Jako Head of Media & Performance Marketing PLEE odpowiada za komunikację omnichannel marek z portfolio Reckitt uwzględniającą m.in. media paid & owned, aktywacje wykorzystujące najnowsze trendy z obszarów e-commerce, gaming i e-sportu oraz szeroką współpracę z e-pharmą oraz Allegro. Swoje kompetencje strategiczne oraz szeroką perspektywę biznesową budował również podczas pracy w czołowych agencjach mediowych: OMD oraz Publicis, gdzie jako Media Manager współpracował z największymi markami z różnych kategorii rynkowych, m.in. OTC, Motoryzacja, Finanse, Retail oraz Media. Najważniejszą nagrodą z tamtego okresu jego kariery jest Effie dla Kampanii marki Voltaren Max. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów Strategii Marki (SAR).

head of media & performance marketing, PL&EE, Reckitt Benckiser

Andrzej Piskorek

Strateżka z 20-letnim doświadczeniem. Dwukrotna jurorka w EFFIE. Zdobyła 20 statuetek EFFIE, a także Innovation, Mixx Awards, Kreatura, Golden Arrow, shortlisty w Golden Drum i Cannes Lions. Prelegentka na Forum IAB. Specjalizuje się w komunikacji marek z branży spożywczej, farmaceutycznej, finansowej oraz ubezpieczeniowej. Pracowała m.in. dla BNP Paribas, Prudential, AXA, Nestle, Winiary, Maggi, Nescafe, NO-SPA, MagneB6, Essentiale, Just Plants, Mollers. Jest współautorką raportu Publicis TrendLab.

deputy strategy director, Publicis Worldwide Poland 

Justyna Pyzik

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze digital oraz marketingu. W swojej pracy zawodowej była odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji między innymi dla takich marek jak Polkomtel, L'Oreal czy Tchibo. Przez ostatnich 10 lat związana była z Value Media, gdzie na stanowisku Innovation & Strategy Director odpowiadała za obszar strategii komunikacji oraz za rozwój wiedzy w grupie marketingowo-technologicznej Group One. Obecnie w roli Head of Business dba o wzmocnienie kompetencji strategicznych i zarządza zespołem agencji mediowej Mediaplus.

head of business, Mediaplus

Martyna Rogozińska

Dyrektorka komunikacji i PR z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu wizerunku firm i prowadzeniu efektywnych działań marketingowych, zarówno po stronie mediów, marek a obecnie agencji. Szerokie doświadczenie rynkowe wykorzystuje z powodzeniem, jako Communication & PR Director w grupie marketingowo-technologicznej IF Nation, odpowiadając za strategię komunikacji Grupy oraz jej agencji (Focus Nation, Imagine Nation i Moonsteps). Wcześniej zarządzała komunikacją i PR mediów lifestylowych i biznesowych, magazynów luksusowych, outdooru oraz marek z branży FMCG i health care.

Autorka wielu projektów komunikacyjnych, które od lat z sukcesem pracują dla różnych brandów oraz liderka międzynarodowych programów DEI, CSR i culture transformation. Jurorka konkursu Golden Arrow i 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

Jest absolwentką Wydziału Zarządzania UW oraz Leadership Development Programme INSEAD France.

communication & PR director, IF Nation Group (Focus Nation, Imagine Nation, Moonsteps)

Agnieszka Szlaska

Pierwsze doświadczenie branżowe zdobywał w obszarze gamingu, w czasach, gdy dotarcie do graczy nie było popularnym celem komunikacyjnym, a pojęcie metaverse brzmiało równie niewiarygodnie co jednorożce.

W pracy stawia na podejście data-driven i oparcie wszystkich rekomendacji biznesowych na dostępnych danych. Twierdzi, że za sukcesem stoją ludzie, dlatego zespoły stara się dobierać tak, by nie zabrakło artystów, ale i rzemieślników.

founder & CEO, Śliwiński Media

Michał Śliwiński

Od marca 2022 Business Director w DoubleVerify, odpowiedzialny za 16 rynków Europy Środkowo-Wschodniej w tym Polskę. Przed DV pełnił rolę Regional Managera CEE w Meetrics. Doświadczenie w branży zdobywał w takich firmach jak Agora, Stroer Media czy Polsat Media. Obecnie jest również wykładowcą na Collegium Civitas, gdzie pomaga studentom z polski i zagranicy poznawać arkana jakości w digital marketingu. Szef grupy roboczej Ad Standards w IAB Polska.

business director, DoubleVerify

Hubert Świtalski

Od 2019 roku Communications Director w agencji MADOGZ, której jest współzałożycielem. Wcześniej pełnił funkcję rzecznika prasowego i Head of Communications fintechu FinAi. W latach 2008-16 pracował w agencji United PR, gdzie kierował działem PR finansowy i projekty infrastrukturalne. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje realizację inicjatyw dla marek takich jak: Alior Bank, BLIK, Continental, DKV Mobility Poland, Fixly.pl, Gaspol, IBM Polska, Komisja Europejska, OTOMOTO, PepsiCo Polska, Polska Organizacja Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN), Sikorsky Aircraft Corporation i Western Union. Realizował kampanie nagradzane w konkursach branżowych w kraju z za granicą takich jak: EFFIE, European Excellence Award, Golden Arrow, Kreatura, KTR i Złote Spinacze.

communications director, MADOGZ

Janusz Wróblewski

Masz pytania? Skontaktuj się z nami: 

ZGŁOSZENIE:

3190 PLN NETTO

 

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

EMMA AWARDS '24

NA SKRÓTY

Effective Media & Marketing Awards to nowy konkurs branżowy, którego celem jest wyróżnienie najlepszych praktyk spełniających najwyższe standardy w działaniach marketingowych, w zakresie wykorzystania specjalistycznych narzędzi. 

ORGANIZATOR

Copyright @ 2024 Emma Awards | Polityka prywatności
Realizacja:
Smart Pixel dla VFP Communications Ltd Sp. z o.o.
VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.ul. Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa tel.: 22 514 65 00;

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

numer KRS 0000038991;  NIP: 587-020-04-12;

Wysokość kapitału zakładowego 180 000 zł